Продавець Парамедик розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1145 відгуків
promo_banner
+380 (99) 035-02-34
Парамедик – обладнання ціною в життя
Кошик

Доставка

Доставка

Самовивіз: Одесса, вул. Композитора Ніщинського 28 (видача товару згідно з графіком роботи ).

Доставка замовлень по Україні:
1. Адресна доставка по Україні Новою Поштою (кур'єром) - вказується повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд і квартира за потреби, індекс/код.

2. Новою Поштою у відділення;

3. В поштомат Нової Пошти;

4. Укрпошта у відділення. 

Доставка здійснюється по всій території України кур'єрською службою «Нова Пошта» та "Укрпошта" за рахунок одержувача. При оформленні замовлення, вам потрібно вказати ім'я одержувача, місто і номер відділення, де вам буде зручно отримати ваше замовлення. Після відправки з нашого складу вашого замовлення, ми надаємо вам номер товарно-транспортної накладної (ви отримаєте інформаційне СМС). Маючи цей номер, ви можете відстежити місцезнаходження вашого замовлення і приблизні терміни прибуття його на вказане вами відділення. “Відстежити посилку можна на сайті кур'єрської служби, ввівши ТТН” Нова Пошта: https://tracking.novaposhta.ua/#/uk ; Укрпошта: https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html 

Відправка замовлень: 
1. Щодня (окрім неділі) після 16:00;
2. Замовлення, що оформлені і оплачені після 15:30 будуть відправлені наступного дня.

 

Вартість доставки*: 
1. Від  3000 грн БЕЗКОШТОВНО;
2. По тарифам кур'єрської служби.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.

 

Терміни доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-2 дні* з моменту відправки зі складу;
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-2 дні* з моменту відправки зі складу.
3. В поштомат Нової Пошти 1-2 дні* з моменту відправки зі складу.
*за умови наявності товару на складі

 

 

 

У випадку, якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково подзвоніть нам і поясніть ситуацію, ми спробуємо відстежити посилку;
2. У разі, якщо посилка дійсно загубилася - ми зв'яжемося з представниками кур'єрської служби і намагатимемося вирішити ситуацію.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner