Продавець Парамедик розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1146 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (99) 035-02-34
Парамедик – обладнання ціною в життя
Кошик

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Якщо обмін, зворотня доставка та відправка - за рахунок покупця.
Процедура повернення товару Належної якості*:

  • зателефонуйте на номер 0990350234 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • надішліть нам товар перевізником;
  • повідомте № декларації надісланої посилки та № рахунку для повернення вартості товару;
  • після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на рахунок упродовж трьох робочіх днів, або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів.

Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають.
*Товар належної якості це:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner